Borussia Dortmund zaczyna współpracę z giełdą kryptowalut Bybit
Logo i hasła reklamowe giełdy kryptowalut Bybit znajdą się na stadionie Borussi Dortmund. Będą też prezentowane w kanałach społecznościowych piłkarskiej drużyny z Niemiec. Nie ujawniono kwoty, na jaką opiewa współpraca.
– „Dzięki partnerstwu, Bybit zamierza zwiększyć swój globalny zasięg i markę. Logo i hasła reklamowe Bybit będą prezentowane na meczach Borussia Dortmund, stronach internetowych i platformach społecznościowych klubu” – powiedział na łamach Cointelegraph Ben Zhou, CEO Bybit.
W związku ze współpracą, giełda chce też wyemitować specjalny token, przeznaczony dla fanów klubu.
– „Mamy nadzieję, że w najbliższej przyszłości będziemy mogli podzielić się wiadomością o tokenie dla fanów, jednak w tej chwili nie możemy podać żadnych szczegółowych informacji” – dodaje Ben Zhou.
Token dedykowany kibicom nie będzie niczym nowym. Swój ma już np. mistrz Włoch i czołowa drużyna świata Juventus Turyn. Za jego pomocą można brać udział w głosowaniu i podejmować decyzje o przyszłości klubu.
Własną kryptowalutę wprowadza na rynek także drużyna koszykówki Sacramento Kings, grająca w najlepszej lidze świata – amerykańskiej NBA. Współpracuje w tym zakresie z CryptoKaiju.
Na początek starcie dwóch tytanów
Pierwsza okazja na promocję Bybit na stadionie Borussi Dortmund już niebawem. Właściwie lepszej nie można sobie było wymarzyć, bo będzie to ligowy mecz z Bayernem Monachium – mistrzem Niemiec i zwycięzcą Ligi Mistrzów, w którym gra jeden z najlepszych piłkarzy świata, Polak Robert Lewandowski.
To właśnie Bayern Monachium, jako pierwsza niemiecka drużyna, zaczął współpracę ze światem blockchain. Nie jest to jednak pierwszy i na pewno nie ostatni klub piłkarski na świecie współpracujący z branżą kryptowalut.