Logo Bitcoin na koszulkach drużyny piłkarskiej Watford
Klub z najbogatszej i najbardziej rozpoznawalnej ligi piłkarskiej świata będzie grał z logo Bitcoin na koszulkach. Ma to być wspierać społeczność kryptowalut i zachęcać do inwestowania w nowe instrumenty finansowe.
Watford FC to jeden z największych angielskich klubów piłkarskich, który zajął 11 miejsce w Premier League w sezonie 2018-19. Od teraz będzie zdobił koszulki swoich zawodników logo bitcoin! Co tydzień będą patrzeć na nie miliony fanów piłki nożnej.
Prezes i dyrektor generalny Watford FC Scott Duxbury stwierdził:
„Umieszczenie logo Bitcoin na koszulce Premier League stanowi wyzwanie dla przyjętej normy.”
Bitcoin widoczny dla wszystkich
Logo bitcoin ma zająć honorowe miejsce na rękawie koszulki oficjalnej koszulki piłkarskiej Watford FC w ramach sponsoringu Sportsbet.io, głównego sponsora koszulki klubu piłkarskiego.
Justin Le Brocque, szef marketingu firmy bukmacherskiej, powiedział:
„Społeczność kryptograficzna bardzo nas wspierała od samego początku, więc umieszczenie logo bitcoin na rękawie było dobrym sposobem na oddanie czegoś w zamian, jednocześnie pokazując im nasze wsparcie.”
Według Brocque, którego zespół postanowił umieścić logo bitcoin na rękawie koszulki Watforda zamiast logo firmy, jednym z wyzwań, przed którym stoi sektor kryptowalut, jest budowa świadomości BTC po stronie mainstreamu.
Brocque wyjaśnił, że partnerstwo powstało w celu edukowania ludzi w zakresie korzyści i możliwości, które daje bitcoin.
Jednym z największych wyzwań, przed którymi stajemy my i inni, tacy jak my, jest podnoszenie świadomości, rozwiązywanie powszechnych mitów dotyczących kryptowalut oraz edukowanie społeczeństwa na temat zalet i możliwości kryptowalut. Nasze partnerstwo z Watford oznacza poważne zakłócenie w świecie tradycyjnego sponsoringu sportowego, a dodając logo Bitcoin mamy nadzieję, że pierwsze partnerstwo tego rodzaju na świecie stworzy jeszcze więcej szumu wokół kryptowalut.
Najchętniej oglądana liga sportowa na świecie
Podobno oglądalność Premier League tylko w USA wzrosła w ciągu ostatniej dekady o ponad 74 procent, a dziś oglądają ją setki milionów fanów na całym świecie.
Duże sieci telewizyjne, w tym NBC, podniosły rating Premier League w maju 2019 r., gdy ponad 2,2 miliona widzów dołączyło do grona widzów podczas ostatniego tygodnia Premier League, odnotowując 19-procentowy wzrost licząc rok do roku.
Tylko w NBC około 457 000 widzów oglądało Premier League w sezonie 2018-19, wykazując wzrost o dwa procent w porównaniu z rokiem poprzednim.
Idealny czas na większą ekspozycję BTC
Takie inicjatywy z pewnością przełożą się na zwiększenie świadomości i zainteresowania bitcoinem na całym świecie. Wielkie brawa dla klubu z Watford za ten odważny i zdecydowany krok!
Nie jest tajemnicą, że największe akcje charytatywne przeprowadza się obecnie w kryptowalutach, bo społeczność krypto jest na tyle ogarnięta, że szybko potrafi przelewać kwoty na wskazane portfele i bardzo szybko wspomaga tych, na których sukcesie im zależy. Skoro zdecydowali się na taki ruch, to znaczy, że wspominane tu wsparcie, to było nie tylko dobre słowo.
95% traderów to faceci – tak samo jest z kibicami piłkarskich drużyn. Dziwić więc może tylko to, że dopiero teraz „szpece” od marketingu brokerów widzą to jasne powiązanie i zaczynają rozumieć, że mogą na tym zarobić naprawdę duże pieniądze.