Kryptowaluty Wiadomości

Logo Bitcoin na koszulkach drużyny piłkarskiej Watford

Klub z najbogatszej i najbardziej rozpoznawalnej ligi piłkarskiej świata będzie grał z logo Bitcoin na koszulkach. Ma to być wspierać społeczność kryptowalut i zachęcać do inwestowania w nowe instrumenty finansowe. 

Watford FC to jeden z największych angielskich klubów piłkarskich, który zajął 11 miejsce w Premier League w sezonie 2018-19. Od teraz będzie zdobił koszulki swoich zawodników logo bitcoin! Co tydzień będą patrzeć na nie miliony fanów piłki nożnej.

Prezes i dyrektor generalny Watford FC Scott Duxbury stwierdził:

“Umieszczenie logo Bitcoin na koszulce Premier League stanowi wyzwanie dla przyjętej normy.”

Bitcoin widoczny dla wszystkich

Logo bitcoin ma zająć honorowe miejsce na rękawie koszulki oficjalnej koszulki piłkarskiej Watford FC w ramach sponsoringu Sportsbet.io, głównego sponsora koszulki klubu piłkarskiego.

Justin Le Brocque, szef marketingu firmy bukmacherskiej, powiedział:

“Społeczność kryptograficzna bardzo nas wspierała od samego początku, więc umieszczenie logo bitcoin na rękawie było dobrym sposobem na oddanie czegoś w zamian, jednocześnie pokazując im nasze wsparcie.”

Według Brocque, którego zespół postanowił umieścić logo bitcoin na rękawie koszulki Watforda zamiast logo firmy, jednym z wyzwań, przed którym stoi sektor kryptowalut, jest budowa świadomości BTC po stronie mainstreamu.

Brocque wyjaśnił, że partnerstwo powstało w celu edukowania ludzi w zakresie korzyści i możliwości, które daje bitcoin.

Jednym z największych wyzwań, przed którymi stajemy my i inni, tacy jak my, jest podnoszenie świadomości, rozwiązywanie powszechnych mitów dotyczących kryptowalut oraz edukowanie społeczeństwa na temat zalet i możliwości kryptowalut. Nasze partnerstwo z Watford oznacza poważne zakłócenie w świecie tradycyjnego sponsoringu sportowego, a dodając logo Bitcoin mamy nadzieję, że pierwsze partnerstwo tego rodzaju na świecie stworzy jeszcze więcej szumu wokół kryptowalut.

Najchętniej oglądana liga sportowa na świecie

Podobno oglądalność Premier League tylko w USA wzrosła w ciągu ostatniej dekady o ponad 74 procent, a dziś oglądają ją setki milionów fanów na całym świecie.

Duże sieci telewizyjne, w tym NBC, podniosły rating Premier League w maju 2019 r., gdy ponad 2,2 miliona widzów dołączyło do grona widzów podczas ostatniego tygodnia Premier League, odnotowując 19-procentowy wzrost licząc rok do roku.

Tylko w NBC około 457 000 widzów oglądało Premier League w sezonie 2018-19, wykazując wzrost o dwa procent w porównaniu z rokiem poprzednim.

Idealny czas na większą ekspozycję BTC

Takie inicjatywy z pewnością przełożą się na zwiększenie świadomości i zainteresowania bitcoinem na całym świecie. Wielkie brawa dla klubu z Watford za ten odważny i zdecydowany krok!

Michał Sielski

Michał Sielski

Zawodowy dziennikarz pracujący w zawodzie już w poprzednim wieku. Przez lata związany z Gazetą Wyborczą, obecnie w największym polskim portalu regionalnym Trojmiasto.pl oraz portalu branżowym Forexclub.pl. Na rynku finansowym obecny od 18 lat. Zaczynał jak każdy - od GPW - potem przyszedł czas na rynek Forex i kryptowaluty. Prywatnie miłośnik Tatr, rekordzista Polski w skokach spadochronowych, karateka i... hodowca kur.

Czytaj także

  1. Avatar

    Nie jest tajemnicą, że największe akcje charytatywne przeprowadza się obecnie w kryptowalutach, bo społeczność krypto jest na tyle ogarnięta, że szybko potrafi przelewać kwoty na wskazane portfele i bardzo szybko wspomaga tych, na których sukcesie im zależy. Skoro zdecydowali się na taki ruch, to znaczy, że wspominane tu wsparcie, to było nie tylko dobre słowo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *